De ‘openbare kabelkasten’ van Avedko, marktleider in RVS-behuizingen voor o.a. energienetwerken, kom je overal in het straatbeeld tegen. Het...
Bedrijfstelefonie
Contact Centers
Bedrijfstelefonie
Contact Centers
Contact met je klant hebben.
Van bellen en gebeld worden naar persoonlijk contact via meerdere kanalen. Deze service kan je jouw eigen klanten bieden door slimmer te werken met een contactcenter oplossing. Wij bieden onze expertise en ervaring graag aan om jouw klantcontact en de productiviteit te verbeteren.
Samenwerken aan de beste oplossing.
Wij zetten technologie in om mensen slimmer te laten samenwerken. Hogere productiviteit en tevredenheid bij zowel klant als werknemer. Maar ook flexibiliteit, gebruiksgemak, schaalbaarheid en een scherpe prijs per gebruiker per maand.
Ook hier bespreken we graag wat er mogelijk is, wat de wensen zijn, en bieden dan een oplossing die slimmer werkt. We hebben inmiddels ruime ervaring met koppelingen tussen een communicatieplatform Salesforce, MS Dynamics 365, Teamleader, Hubspot, Pipedrive en SuperOffice CRM. Daarnaast ook mooie koppelingen met Microsoft Outlook, Google Workspace, Slack en de Virtual Agent (AI).
Waarom een contactcenter?
Skil based routing
Vragen van klanten rechtstreeks uit laten komen bij de experts met de nodige ervaring
Slimme selfservice
Zorg 24/7 voor onmiddellijke en accurate oplossingen en een lager aantal gesprekken met een AI chatbot.
Hoge betrokkenheid met video optimalisatie
Geintegreerde video’s zorgen voor een snellere probleemoplossing voor schermdelen, bestanden delen en chatten.
Overzicht van alle media
Overzicht betekent weten waar je staat en eventueel de capaciteit op- of afschalen.