top of page

Talkdesk Contactcenter

De kracht van een autonome contact center

Talkdesk en IPCloud helpen u bij het ontdekken en beheren van uw IT-diensten en klantenbestand en bij het creëren van kansen om nieuwe klanten te werven. Het versterken van persoonlijk contact met een slimme contactcenteroplossing is de volgende stap in de groei van uw bedrijf.

Hierom kies je de contact center van IPCloud

Kwaliteit

Met onze kwaliteit zorgen we ervoor dat het goed werkt en blijft werken. Zonder zorgen gewoon kunnen werken.

Maatwerk

Maatwerk is ons vakgebied. We bieden de complete oplossing aan. Elke situatie is anders en maakt het voor ons leuk.

Meedenken

We denken met je mee, inventariseren en kijken naar de mogelijkheden. Op basis van onze analyse spelen wij in en sturen waar nodig.

Installatie & service

We komen bij je langs en zorgen voor de complete installatie. Mocht er iets onverwachts gebeuren, dan staan wij voor je klaar met een oplossing.

01

Wat is een contact center?

Talkdesk is een cloudgebaseerd contactcenterplatform dat is ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen hun klantenservice naar een hoger niveau te tillen. Of je nu een klein bedrijf bent dat net begint of een grote onderneming met duizenden klanten, Talkdesk heeft de tools die je nodig hebt om succesvol te zijn.

which-customer-analytics-contact-center-measure-1740x1160.jpeg

Talkdesk-integraties voor het opzetten van contactcenter workflows

Profiteer van naadloze integraties met meer dan 60 CRM- en bedrijfssystemen, plus toegang tot een omgeving met meer dan 80 contactcenter applicaties en diensten.

02

Waarom een contact center?

In de huidige digitale wereld worden bedrijven overspoeld met communicatie via allerlei kanalen: telefonie, chat, e-mail, WhatsApp, sociale media... Het is een uitdaging om het overzicht te bewaren en tijdig en correct op alle aanvragen te reageren.

 

Talkdesk is een platform voor al je kanalen: Telefonie, chat, e-mail, WhatsApp, sociale media alles op één plek. 

Dit verhoogt de klanttevredenheid, bespaart tijd en kosten en zit je echt bovenop je business.

blog-ascend-connect-2280x1160.webp

Bedrijven die voor een contact center hebben gekozen

03

Voor wie interessant?

In de hedendaagse zakelijke wereld, waarin klanttevredenheid centraal staat, is een goed functionerend contactcenter van onschatbare waarde. Voor zowel kleine als grote bedrijven:

  • Met een klantvolume waaruit veel klantcontact ontstaat

  • Die omnichannel klantenservice willen bieden

  • Die waarde hechten aan datagedreven inzichten

  • Die hun efficiëntie willen verhogen

  • Die klanttevredenheid belangrijk vinden

  • Die internationale operaties hebben

_edited.jpg
bottom of page